maanantaina, elokuuta 27, 2012

Tunnustus






Maanantaiaamu. Vettä tulee taivaan täydeltä. Taapero herättää lempeästi kiskomalla hiuksista.  Orastava flunssa ilmoittelee itsestään, koululaisia saa kiskoa puoliväkisin ylös sängystä... Ja sitten kun ehdin koneelle, minua odottaa Leena I♥YOUR BLOG -tunnustuksen kanssa. Voi ihanaa, kiitos päivän pelastuksesta!!

Sain saman tunnustuksen myös  Nenä kirjassa Norkulta. Olen todella otettu tästä huomionosoituksesta, kiitos ja kumarrus!

Minulle tunnustus on merkittävä siitäkin syystä, että olen viime aikoina löytänyt uudelleen tämän harrastuksen. Blogiahan pidin aikoinani jo vuodatus.netin puolella mutta vuosien ja erilaisten elämäntilanteiden myötä kirjoitusinto on ollut vaihtelevaa. Lukenut olen aina, mutta toisinaan en ole jaksanut sanoa lukemastani sanaakaan. Leena on tsempannut minua ja olen siitä hänelle kiitollinen. Blogiharrastus on mennyt nyt syvälle vereen, joten olen täällä -toistaiseksi- jäädäkseni :)

Ja tässä tulee tunnustussäännöt

1) Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka tunnustuksen myönsi.
2) Anna tunnustus viidelle (5) suosikkiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.
3) Kopioi post it-lappu ja liitä se blogiisi.
4) Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain post it-lapulla ja toivo, että omat lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin.

Ja sitten on minun vuoroni jakaa iloa arkeen. Ihania blogeja on paljon, mutta mainitaan nyt ne viisi

Mainoskatko
Sonjan lukuhetket
Kuristava kirsikka
Pihin naisen elämää
kujerruksia

Haluan mainita myös Luetut -sivuston. Marielin blogi on dekkaripainotteinen, kuten omanikin, ja hän on aloittanut harrastuksen jo 2004. 10v. synttäribileet pian edessä :)

Kaunista kirjarikasta viikonalkua itse kullekin!

Annika


11 kommenttia:

  1. Kiitos kauniista sanoistasi ja kiitos, että ehdit ottaa haasteen vastaan!

    Siis minäkin olen, kiitos kettujen, nyt flnssassa, sataa ja P.C. on kesken, joten ei mitään lenkkeilyä, vaan aion lukea päivällä, mikä ei ole vakitapani.

    Mukavaa alkanutta viikkoa sinulle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksesta! Lämmitti mieltä :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos tunnustuksesta! Sateinen maanantaiaamu muuttui heti hieman valoisammaksi:)

    VastaaPoista
  4. Ole hyvä, Leena ♥

    En minäkään yleensä päivällä lue. Keskittyminen on silloin huomattavasti vajaampaan kuin illan hämärässä. Mutta flunssa on toki mahtava syy vähän tapoja fiksailla :)

    pihi nainen ja sonja, olkaatte hyvät! Täällä alkaa ilmakin kirkastumaan :)

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos, jatkan heti huomenissa! Yritin komnmentoida tähän jo, mutta selain jäi pyörittämään, jospa nyt onnistuu.

    VastaaPoista
  6. Mariel ja Roz, olkaa hyvät ♥

    :)

    VastaaPoista
  7. Minäkin pidän blogistasi, annoin tunnustuksen vasta tänään...

    VastaaPoista
  8. Kiitos Norkku ♥

    Ja samoin, minäkin pidän sinun dekkaripainotteisesta blogistasi!

    VastaaPoista
  9. Kiitos ihanainen paljon tunnustuksesta! <3 Olen vähän myöhässä asialla, mutta parempi myöhään jne. Iloiseksi teit minut joka tapauksessa :))

    VastaaPoista
  10. Elegia, eipä mitään, mie oikeasti rakastan blogiasi! :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥