keskiviikkona, elokuuta 22, 2012

Iloisia yllätyksiä



Minä toivon nyt nöyrästi, ettei rakas veljeni suutu kun tällä tavalla mainostan, mutta koska tänä aamuna sain tietää ("hyvissä ajoin", joo) hänen pitämästään blogista (vieläpä aivan omalla nimellä kirjoitetusta), on aivan pakko siitä täällä hehkuttaa... Siis kerta kaikkiaan, mies joka pitää blogia on jo sinällään harvinaisuus, mutta entäs sitten mies, joka pitää hääblogia??!! Anteeksi miehet, teitä on ja bloginne ovat fantastisia, mutta kyllähän tämä kieltämättä naisvoittoinen ala on, eikös totta?

Joka tapauksessa käykää kurkistamassa täällä. Minä olen niin superyllättynyt, että pikkuveljestä tällaisia uusia puolia löytyy! Ja toki myös täällä, ihanan morsiammen näkemys samasta asiasta.

Jään odottamaan häitä! Suloista ja kaunista päivää hääparille sekä kaikille blogiystäville!



6 kommenttia:

  1. Ohoh, tosiaan harvinaista miehelle pitää hääblogia! Mutta miksipä ei, ihana idea ja häät ovat ihana asia <3

    VastaaPoista
  2. No eikös totta! Ja omasta veljestään tällaista ei ainakaan ihan heti uskoisi ;)

    VastaaPoista
  3. Ei hän suutu, vaan kiittää!

    Tyttäreni lapsuuden ystävä eli yksi 'tytöistäni' on menossa avioon, joten täytyykin vinkata heti hänelle! Kiitos tiedosta.

    Missä sinä olet muuttanut nimesi? Älä vain bloginimeä vaihda!

    VastaaPoista
  4. Pistä vaan Leena sanaa eteenpäin :)

    Tuolla bloggerin hallintasivuilla nimen vaihdoin siis Annika K:ksi. En tiedä miten se nyt eri blogien kommenteissa näkyy, testataan.

    Ei, blogin nimi saa pysyä samana, ja tuo pärstäkuva mutta Rachelle alkoi olla aikansa elänyt. :)

    VastaaPoista
  5. Annika, minä olen se, joka jaksoi valittaa, kun monella oli kaksi eri nimeä blogille ja sitten tunsin heidät vielä omalla nimellään, mutta blogistaniassa muulla eli tekaistulla etunimellä. Tämä sujui, kunnes heitä oli tosi paljon ja silloin esitin pariinkin otteeseen toivomuksen, että vain yksi bloginimi ja yksi etunimi. Kaksi bloginimeä meni niin, että kun muistin, mitä luki blogin auetessa isoilla kirjaimilla se nimi oli eri kuin virallinen bloginimi!

    Pärstäkuvia tulee ja menee, niitä voi ottaa ja vaihtaa. Jos viitsii alkaa tälläytyä;-) Istun tässä nyt hammasharja suussa...R. on vannonut kuvaavansa mun hammasharjaustyylini ja vievänsä sen mun blogiini. Hän tietää salasanani, koska on Supporttini vaikka olisi Kiinassa.

    Oi, tiedän, että himoaisit tietää, mitä luen nyt, mutta en kerro, en;-) Olen antibioottikuurilla ja minulla on oikeus mennä nyt vuoteeseen lukemaan...erästä...

    VastaaPoista
  6. Leena minä istun täällä yöpaidassa, tukka pystyssä ja rähmät silmissä... On se outoa, että pitää heti herättyään koneelle tälläytyä :)

    Mietin jossain vaiheessa pitäisikö blogin nimi vaihtaa Rakkaudesta dekkareihin kun oli elon jaksoja jolloin en jaksanut muihin genreihin koskeakaan. Onneksi nyt olen päässyt jälleen kaunokirjallisuuden makuun. Ja lupaan, etten vaihtoja enää harkitsekaan, pois se minusta! :)

    Minulla on kesken tuo uutuus Kadonneet ("omaperäinen" nimi) ja hyvältä vaikuttaa. Älä nyt paljasta kirjan nimeä tai onko kyseessä sama teos... Jotain jännitystä sitä pitää elämässä olla!! :)

    Voi, paranemisia sulle ja toivotaan että antibiootit tepsii! Sairaana ollessa on parasta se, kun saa hyvällä omalla tunnolla lukea ihan niin paljon kuin vain jaksaa...

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥